اداره آموزش
اداره آموزش
معرفی اداره آموزش
اداره آموزش موسسه غیرانتفاعی کاوش متشکل از 6 کارشناس با سابقه بیش از ده سال در حوزه آموزش و دانشگاه میباشند
وظایف اداره آموزش
مجموعه فعالیت اداره آموززش
- ثبت نام اینترنتی و حضوری از دانشجویان جدیدالورود و انتخاب واحد به جای دانشجویان جدیدالورود
- انجام کلیه امور مربوط به فارغ التحصیلان و فارغ التحصیل کردن دانشجویان
- راه اندازی و بهره برداری از سامانه فارغ التحصیلان جهت تسهیل در صدور دانشنامه جهت دانش آموختگان دانشکده
- صدور گواهینامه موقت تحصیلی جهت دانش آموختگان
- برنامه ریزی کلاس های حضوری و آنلاین و کنترل تشکیل کلاس ها توسط اساتید محترم
- برنامه ریزی کلیه امور آموزشی و تعریف دروس، اساتید، دانشجویان و برنامه هفتگی کلیه واحدهای درسی و برنامه امتحانات در سامانه هم آوا
- برگزاری امتحانات حضوری شامل تنظیم برنامه امتحانی، تنظیم لیست مراقبین، تکثیر اوراق امتحانی، آماده سازی فضای فیزیکی، تنظیم صورتجلسه امتحانات و نظارت بر برگزاری آزمون ها
- برنامه ریزی و برگزاری کلاس های آنلاین و آفلاین در سامانه نوید (در نیمسال های گذشته) و سمالایو (اکنون)
- برگزاری امتحانات پایان ترم و میان ترم بصورت مجازی در سامانه فرادید
- پیگیری جهت برگزاری جلسات شورای آموزشی، طرح درخواست و مشکلات دانشجویان، تنظیم صورتجلسه و پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه و در نهایت ابلاغ مصوبات به اعضای محترم شورای آموزشی
- بررسی درخواست های میهمانی و انتقالی در سامانه نقل و انتقالات و تشکیل کمیته نقل و انتقالات و تنظیم صورتجلسه
- تنظیم قرارداد حق التدریس اساتید مدعو و هیئت علمی و ارسال به معاونت توسعه
- تخصیص استاد مشاور برای دانشجویان
- صدور ابلاغ استاد مشاور
- صدور ابلاغ تدریس اساتید محترم
- شرکت در جلسات توجیهی سازمان نظام وظیفه عمومی در خصوص انجام امور معافیت تحصیلی
- بررسی درخواست های صدور معافیت تحصیلی در سامانه سخا (epolice.ir) و درنتیجه تایید، رد و یا عودت مدارک و اطلاعات پذیرفته شدگان و درنهایت صدور نامه معافیت تحصیلی برای دانشجویان
- صدور نامه مشمول خدمت برای فارغ التحصیلان
- صدور فرم حذف و اضافه و پیگیری تداخل های کلاسی و امتحانات و در نهایت انتخاب واحد برای دانشجو
- صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان
- معادل سازی واحدهای درسی دانشجویان
- صدور معرفی نامه جهت کار دانشجویی
- صدور نامه میهمان تک درس و میهمانی
- صدور معرفی نامه درس طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان پرستاری و فوریت های پزشکی
- صدور معرفی نامه درس اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا برای دانشجویان
- ارسال مدارک، ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دانشجویان انتقالی یا فارغ التحصیلان دانشکده به سایر دانشگاه ها و ارگان ها
- ارسال ریزنمرات دانشجویان میهمان در این دانشکده به دانشگاه مبدا
- تخصیص دانشجویان، اساتید و دروس در سامانه نوید یا سمالایو (آموزش آفلاین)
- تشکیل پوشه درسی و ابلاغ اولیه درسی برای اساتید
- برگزاری امتحانات حضوری معرفی به استاد
- طرح و بررسی مشکلات دانشجویان در کمیته منطقه ای
- فعالسازی و انجام ارزشیابی دانشجو از استاد در سامانه هم آوا و گزارش گیری نتایج ارزشیابی
- شرکت در وبینار های اعلام شده از وزارت، از جمله وبینار در خصوص سامانه سیما، سامانه نوید و همچنین آموزش مداوم
- شرکت در جلسات حضوری تعیین شده از سوی وزارتخانه در خصوص سامانه های آموزشی
- تنظیم دفترچه راهنما و تشکیل جلسه توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود
- ارسال اطلاعات دانشجویان به واحدهای مختلف درخواست کننده
- اعلام اسامی و اطلاعات دانش آموختگان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی به وزارت
- به روز رسانی و اصلاح کدهای خطا اعلام شده در سامانه سیما
- ارتباط با پشتیبان آنلاین سامانه هم آوا جهت رفع مشکلات سامانه از طریق ارسال تیکت
- مکاتبه و درخواست مدارک دانشجویان انتقالی به این دانشکده از سایر دانشگاه ها
- پاسخ به مکاتبات وزارتخانه متبوع، دانشگاه ها و سایر ارگان ها از جمله آموزش و پرورش جهت ارسال اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
- تایید واحدهای گذرانده با ذکر معدل جهت دانشجویان ترم آخر رشته فوریت های پزشکی به منظور شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی
- بررسی وضعیت معافیت تحصیلی کلیه دانشجویان آقا مطابق لیست ارسالی از نظام وظیفه و پیگیری و تماس با دانشجویان فاقد معافیت تحصیلی یا کارت پایان خدمت
- بررسی پرونده های کلیه دانشجویان و اعلام نواقص مدارک جهت انجام امور فارغ التحصیلی و فارغ التحصیل کردن دانشجویان
- تنظیم قرارداد دانشکده با سایر شرکت ها (سامانه نوید و شرکت سامان کیش جهت راه اندازی سامانه دانش آموختگان)
- کنترل و بررسی وضعیت کلاس های درس از لحاظ وسایل آموزشی و کمک آموزشی
- دریافت لیست نمرات پایان ترم و انجام امور اصلاح نمره
کارکنان اداره آموزش
کارکنان،سمت،شماره تماس
ردیف | نام و نام خانوادگی | سمت | شماره تماس | آدرس ایمیل | تصویر |
1 | صابر حبیبی | مدیریت آموزش | 01144476982 | info@kavosh.ac.ir | |
2 | مهدی شریفی | بایگانی | 0114447669 | info@kavosh.ac.ir | |
3 | علی اشرفیان | کمیسیون موارد خاص | 01144476668 | info@kavosh.ac.ir | |
4 | زهرا باید | کارشناسی ارشد و رشته ها | 01144476668 | info@kavosh.ac.ir | |
5 | کاظم زارعی | رشته ها و کلاس ها | 01144476668 | info@kavosh.ac.ir | |
6 | ایرج دهستانی | مالی و پرداخت ها | 44476984 | info@kavosh.ac.ir | |
7 | حسن سلمانی | مسئول واحد it | 09117361258 | salamni@kavosh.ac.ir |
اطلاعیه های آموزشی
کلیه دانشجویان
سال: 1402-1403
- کلیه دانشجویان ورودی جدید جهت تکمیل پرونده خود سریعا به اداره آموزش (جناب آقای شریفی) مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 01144476669 تماس حاصل فرمایند.
- دانشجویان گرامی جهت تسویه حساب مالی خود تا قبل از شروع امتحانات اقدام نمایند. جهت تسویه حساب مالی به سامانه دانشجویی به آدرس https://www.edu.kavosh.ac.ir می توانند مراجعه کنند.
کاردانی
سال: 1402-1403
کارشناسی
سال: 1402-1403
کارشناسی ارشد
سال: 1402-1403
- قابل توجه کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد، جهت تعیین وضعیت درس سمینار خود به استاد راهنمای مربوطه مراجعه نمایند
اساتید
سال: 1402-1403
کارکنان
سال: 1402-1403