منوی دسته بندی

بیانیه دانشگاه در محکومیت حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم غزه

رژیم صهیونیستی از آغاز پیدایش خود تا به امروز بارها ماهیت تجاوزکارانه خود و عدم پایبندی به اصول انسانی و اخلاقی را به نمایش گذاشته است.

از ابتدای تاسیس این رژیم، انحصار رسانه ای را برای انحراف اذهان عمومی و تحریف واقعیت در قالب پروژه مظلوم نمایی به کار برده است.

این رژیم در داخل و خارج از فلسطین به رفتارهای تروریستی پرداخته و جنایاتی وحشیانه را مرتکب شده است. جنایاتی مانند صبرا و شتیلا، قانا، دیریاسین که با خون امت مظلوم فلسطین همراه شده اند. این رفتارها، بی شرمی رژیم را در تجاوز به حقوق بشر و اصول انسانی نشان می دهد.

در ماه های اخیر، تجاوز به نوار غزه و شهادت بیش از 30هزار نفر از جمله زنان و کودکان بی دفاع، حمله به اماکن دیپلماتیک و کنسول گری ایران در دمشق، حمله به کاروان کمک های سازمان ملل، برای نخستین بار اجماع جامعه جهانی را بر علیه این رژیم ایجاد نموده است و چهره واقعی آن را نشان داده است.

این نخستین طلیعه های پیرزوی حق علیه باطل، که با نصرت الهی، رهبری هوشمندانه جبهه مقاومت و جانفشانی رزمندگان اسلام همراه بوده است.

هر چند که پاسخ عملی ایران به این جنایات فراتر از محاسبات آن ها خواهد بود اما در جنگ روایت ها، جامعه دانشگاهی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و همراه با سایر اقشار با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، پیام حقانیت و مظلومیت مردم ستم دیده فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

**رییس و اعضای هیآت رییسه موسسه آموزش عالی کاوش **